motoSTFORKY
Szukaj
Menu główne
Przejdź do treści
Aktualności
motoKOREPETYCJE
Relacje z wypraw
Maroko ’23
Polska
Wracając do domu
TET 2020 – ruszamy w trasę!
A wschód Polski przyciąga jak magnes
Szlakiem TET, czyli szutrowe szaleństwo na północnym wschodzie Polski
Stforky w Krainie Deszczowców – od Mazur po Bieszczady i Sudety
O trzech Stforkach na motorkach – granica wschodnia kraju mitycznej ruiny – część 2
O trzech Stforkach na motorkach – granica wschodnia kraju mitycznej ruiny – część 1
Bałkany
TET’em do i przez CRO
Albania vol. 2(018)
motoSTFORKY na (s)kraju asfalta
DL’em do Albanii – od Shkodër do Sarandë – 2016
DL’em na Bałkany – Serbia, Czarnogóra i coś jeszcze – 2015
VX’em na Bałkany – Bośnia i północna Dalmacja – 2013
VX’em do Chorwacji – okolice Dubrownika – 2011
Rumunia
Na przyczepie do Rumunii
ACT Romania 2022
Nikt nie mówił, że będzie łatwo – przez Rumunię i Mołdawię nad Morze Czarne – 2019
Rumuniomania 2017
VX’em do Rumunii – Transalpina i Transfogarska – 2014
Francja
VX’em na południe – Lazurowe Wybrzeże i wyspa Krk – 2012
Niemcy
TET Germany
Wir fahren nach Deutschland!
Szwecja
VX’em do Szwecji – okolice Sztokholmu – 2013
Wycieczki, zloty, spotkania
Warsztat
VX 800
DL 650
XL 650V
XTZ 690
Wademekum
Jak szukać i gdzie kupować części zamienne
Nawigacja OsmAnd – pierwsze kroki
Jak przygotować się do wyprawy
Podnoszenie motocykla
Jak uwolnić zakopany motocykl z potrzasku
Przymierz się do motocykla!
Chain and Sprocket Calculator
Kupujemy używany motocykl
Technika jazdy
Na którym biegu jadę?
Jazda po drogach gruntowych
motoSTFORKY polecają
Noclegi, sklepy, warsztaty, jedzenie
Trasy na “ciężkie enduro” i nie tylko
foto STFORKY
video STFORKY
Ćwiczyć, aby jeździć
O nas
Szukaj:
motoSTFORKY polecają
motocyklowe podróże małe i duże